بزرگترین وارد کننده دستگاههای لیزر در ایران

laser-equipment-logo
Search
Search

بررسی 20 مدل بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی اصل

بررسی 20 مدل بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی اصل

معرفی 20 تا از بهترین مدل دستگاه لیزر موهای زائد خانگی 

در این مقاله می خواهیم به بررسی 20 مدل بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی اصل بپردازیم با ما همراه باشید. انسان همیشه به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد خود بوده است. از مخلوط کردن آهک و زرنیخ تا ذوب موم و استفاده از تیغ های تیز. اما هیچکدام دائمی نیستند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی می توان موهای زائد را با استفاده از لیزر به طور کامل از بین برد. اگرچه استفاده از لیزرهای بالینی مزایای زیادی دارد، اما نیاز به هزینه زیاد، زمان زیاد و … دارد. پیشنهاد می کنیم از دستگاه های لیزر خانگی استفاده کنید.

دستگاه لیزر خانگی به وسیله ای موثر و محبوب به ویژه برای خانم ها تبدیل شده است زیرا موهای زائد آنها را به سرعت از بین می برد.برای اولین بار از دستگاه های لیزر بزرگ برای حذف موهای زائد از بدن با پخش نور استفاده شد.

در حالت پالس. اما امروزه با پیشرفت علم و فناوری، دستگاه های لیزر خانگی کوچک و همه کاره ساخته شده اند تا هرکسی بتواند از این دستگاه استفاده کامل کند.

دستگاه‌ های لیزر موهای زائد خانگی، به ‌عنوان یک راه حل سریع و آسان برای حذف موهای زائد از بدن، بازار خود را در سال‌ های اخیر پیدا کرده اند؛ اما با وجود تعدد شرکت تجهیزات لیرز در بازار، انتخاب تجهیزات لیرز پزشکی با کیفیت و مطمئن می ‌تواند سخت باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد یکی از دستگاه‌ های پرکاربرد در حوزه زیبایی است که برای کاهش و حذف موهای زائد بدن به کار می رود. این دستگاه ‌ها ساخته شرکت تجهیزات لیرز با استفاده از تکنولوژی لیزر یا IPL (نور شدید پالسی) که از موج ‌های نوری استفاده می ‌کنند، باعث تخریب ریشه موها در بدن و کاهش رشد مو می ‌گردند.

Home laser hair removal device - بررسی 20 مدل بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی اصل

ویژگی‌ های دستگاه لیزر موهای زائد

قابلیت تنظیم شدت نور- این ویژگی تجهیزات لیرز پزشکی به کاربران اجازه می‌ دهد تا شدت نور دستگاه را بر اساس نوع پوست و قسمت بدنی که قصد از بین بردن موها را دارند، تنظیم کنند.

سرعت بالا دستگاه‌ لیزر موهای زائد به سرعت بالایی کار کرده و باعث می ‌شوند که کاربران بتوانند به سرعت و بدون درد و زخم، موهای زائد خود را با کیفیت بالا حذف نمایند.

سهولت کار- به دلیل طراحی ساده و کاربر پسند، بسیار سهل الوصول است و کاربران می‌ توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
دارای هشدارهای ایمنی- دستگاه لیزر موهای زائد دارای هشدارهای ایمنی مختلفی بوده که اجازه می ‌دهد تا از خطرات مربوط به استفاده از دستگاه درست آگاه شوید.

کاربرد دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد، بهترین تجهیزات لیزر و یک راه حل کارآمد و صرفه‌ جویی در زمان برای کاهش و حذف موهای زائد بدن است که به سلامت و زیبایی پوست کمک می‌ کند.

اما قبل از استفاده از این تجهیزات لیرز پزشکی، بهتر است با یک پزشک یا مشاور متخصص مشورت کرده و همچنین دستورالعمل‌های ایمنی و راهنمایی‌ های شرکت تجهیزات لیرز را به دقت دنبال نمایید. در ادامه با کاربرد این نوع دستگاه ها بیشتر آشنا می شوید؛

حذف موهای زائد بدن- استفاده از بهترین تجهیزات لیزر، یکی از راه‌ های اصلی برای کاهش و پاک کردن موهای زائد بدن مانند موهای صورت، دست، پا، زیر بغل و بیکینی است.
کاهش رشد مو- استفاده از این تجهیزات لیرز پزشکی، رشد مجدد موها را کاهش داده و مانع رشد موهای جدید شده می ‌شود.

حتما بخوانید:  فروش بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم

کاهش آسیب پوستی- دستگاه لیزر موهای زائد، باعث کاهش تحریک پوست و آسیب دیدن پوست نسبت به روش های سنتی شمع، ریش تراشی و اپیلاسیون می‌ گردد.
پوست نرم و صاف- استفاده از تجهیزات لیرز پزشکی، باعث می ‌شود پوست نرم و صاف گردد؛ چرا که پس از حذف موهای زائد، پوست خالی از موها و لطیف تر می ‌شود.

راحتی و صرفه جویی در زمان- با استفاده از بهترین تجهیزات لیزر، کاربران می‌ توانند به سرعت و به صورت خانگی به حذف موهای زائد بپردازند و نیازی به رفتن به مراکز زیبایی ندارند.
افزایش اعتماد به نفس- حذف موهای زائد با استفاده از این تجهیزات لیرز پزشکی، باعث افزایش اعتماد به نفس و احساس رضایت از ظاهر بدن می ‌شود.

معرفی بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی اصل

در ادامه به معرفی 20 دستگاه دستگاه لیزر موهای زائد خانگی اصل ساخت انواع شرکت تجهیزات لیزر می پردازیم.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ریو ال‌او

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ساخت شرکت تجهیزات لیرز ریو ال‌او (Rio L’Amour) یکی از محصولات معروف در بازار تجهیزات لیرز پزشکی است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی IPL (نور شدید پالسی) که از موج‌ های نوری استفاده می‌ کند، باعث تخریب ریشه موها در بدن و کاهش رشد مو می‌ گردد.

برخلاف دستگاه‌ های لیزر حرفه‌ای که در مراکز زیبایی استفاده می ‌شوند، دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ریو ال‌او برای استفاده در خانه طراحی شده است.

از ویژگی های این دستگاه می توان به داشتن 5 سطح قدرت، چراغ ال ای دی، طراحی کاربر پسند، سرعت بالا اشاره کرد که قابل استفاده بر روی بسیاری از قسمت‌ های بدن است.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی فیلیپس لومیا

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ساخت شرکت تجهیزات لیرز فیلیپس لومیا یک دستگاه حرفه‌ای و بسیار موثر برای حذف موهای زائد در مناطق مختلف بدن است. این تجهیزات لیرز پزشکی قابلیت تولید نور با شدت بالا را دارد و موهای زائد را از ریشه حذف می‌ کند.

این محصول برای استفاده در مناطقی مانند ساق پا، ناحیه بیکینی، بغل، دست و پا مناسب بوده و دارای سه حالت کاری مختلف برای تنظیم شدت نور و ۵ تنظیمات شدت پوست است.

مزیت این دستگاه نسبت به دستگاه‌ های لیزر حرفه ‌ای، امکان استفاده در خانه و در زمان‌های مختلف است. همچنین، در مقایسه با دستگاه‌ های دیگر، قیمت مناسب ‌تری دارد.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی یونیتک

دستگاه لیزر ساخت شرکت تجهیزات لیرز بونیتک با قابلیت تنظیم سرعت و قدرت، برای انواع پوست کاربرد دارد. این تجهیزات لیرز پزشکی دارای ۵ سطح شدت نور مختلف است که به شما اجازه می‌دهد شدت نور را برای انواع مختلف پوست تنظیم کنید.

دستگاه دارای سه حالت کاری مختلف برای حذف موهای زائد، یعنی حالت شیار، حالت اسکن و حالت انفجاری است.

همچنین دارای یک سری بزرگ و یک سری کوچک برای استفاده در مناطق مختلف بدن است. به علاوه، دستگاه لیزر موهای زائد خانگی یونیتک دارای یک صفحه نمایش LED بوده که به شما اجازه می‌ دهد تنظیمات دستگاه را با دقت بیشتری انجام دهید.

pic 2 - بررسی 20 مدل بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی اصل
قیمت 20 مدل بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی براون سیلک‌اپیل 9

این بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ساخت شرکت تجهیزات لیرز براون یکی از بهترین دستگاه ‌های لیزر موهای زائد برای استفاده در خانه است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی لیزر IPL، موهای زائد را از ریشه حذف کرده و به شما کمک می ‌کند تا پوست نرم و صافی داشته باشید.

حتما بخوانید:  چطور بهترین دستگاه لیزر برای لک صورت را بشناسیم

این تجهیزات لیرز پزشکی، دارای تکنولوژی Senso Adapt است که به صورت خودکار شدت نور را برای نوع پوست شما تنظیم می ‌کند. همچنین دارای سیستم خنک‌کننده بوده که به شما کمک می‌ نماید تا حس درد و سوختگی نداشته باشید.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی تریا

با قابلیت تنظیم سرعت و قدرت، برای انواع پوست مناسب است. دستگاه لیزر موهای زائد خانگی محصول شرکت تجهیزات لیرز تریا دارای ۵ حالت کاری مختلف است که به شما اجازه می‌ دهد شدت نور را برای انواع مختلف پوست تنظیم کنید.

همچنین، دستگاه دارای سه حالت کاری مختلف برای حذف موهای زائد، یعنی حالت شیار، حالت اسکن و حالت انفجاری است. دارای تکنولوژی Glide و Pulse بوده که به شما کمک می‌ کند به راحتی و با سرعت بیشتری از دستگاه استفاده نمایید.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی فیلیپس لومیا اسکای لاین

شرکت تجهیزات لیرز فیلیپس این نوع دستگاه را با قابلیت تنظیم سرعت و قدرت و 5 سری مختلف به بازار تجهیزات لیرز پزشکی عرضه کرده که برای سطوح مختلف بدن مناسب هستند.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی فیلیپس لومیا اسکای لاین همچنین دارای سیستم خنک ‌کننده است که به شما کمک می‌ کند از حس درد و سوختگی جلوگیری کنید. همچنین، دارای صفحه نمایش LCD بوده که به شما اطلاعات دستگاه را به صورت دقیق تری نشان می‌ دهد.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی براون سیلک‌اپیل 5

این تجهیزات لیرز پزشکی با تکنولوژی IPL عرضه می ‌شود و دارای سرعت و قدرت بوده و 2 سری مختلف دارد که برای سطوح مختلف بدن مناسب هستند.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی بابیلیس

دستگاه لیزر موهای زائد شرکت تجهیزات لیرز براون سیلک‌اپیل 5 یکی از محبوب ‌ترین دستگاه ‌های لیزر موهای زائد برای استفاده در خانه است. این دستگاه، موهای زائد را از ریشه حذف نموده و به شما کمک می ‌کند تا پوست نرم و صافی داشته باشید.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی براون سیلک‌اپیل 5 دارای ۳ حالت کاری مختلف است که به شما اجازه می ‌دهد شدت نور را برای انواع مختلف پوست تنظیم کنید. همچنین، دستگاه دارای سه حالت کاری مختلف برای حذف موهای زائد است.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی هوم ‌لیدی

این تجهیزات لیرز پزشکی دارای تنظیم سرعت و قدرت، برای انواع پوست است. یکی از مزایای دستگاه لیزر موهای زائد خانگی شرکت تجهیزات لیرز هوم لیدی، سرعت بالای آن در حذف موهای زائد است.

با استفاده از این دستگاه، می ‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن موهای زائد خود را حذف کنید. همچنین، دارای یک سری بزرگ و یک سری کوچک برای استفاده در مناطق مختلف بدن است.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی گلدن رز

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی شرکت تجهیزات لیرز گلدن رز یک دستگاه لیزر IPL بوده که به صورت خانگی قابل استفاده است. برخلاف دستگاه ‌های دیگر، دارای تکنولوژی Optimal Pulse Technology است که به شما کمک می ‌کند شدت نور لیزر را برای نوع پوست خود بهینه کنید و تنظیمات دستگاه را به صورت دستی تغییر ندهید.

این ویژگی باعث می‌ شود این نوع تجهیزات لیرز پزشکی برای هر نوع پوستی مناسب باشد. همچنین، دارای 5 سطح شدت نور مختلف است که به شما اجازه می‌ دهد شدت نور را برای نوع پوست خود تنظیم کنید.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی دایسون

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی شرکت تجهیزات لیرز دایسون یکی از بهترین دستگاه‌ های لیزر برای استفاده در خانه است که با ویژگی‌ های بسیاری مانند قابلیت شخصی ‌سازی، سیستم هوشمند، سرعت بالا، قابل حمل بودن و سیستم خنک کننده، خدمت رسانی به کاربران را بهبود می ‌بخشد. دارای 5 سری مختلف نیز بوده که برای سطوح مختلف بدن به کار می رود.

حتما بخوانید:  بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی سیلک لیس

این دستگاه لیزر قابلیت تنظیم سرعت و قدرت را داشته و مناسب انواع پوست است. 5 سری مختلف دارد که برای سطوح مختلف بدن مناسب هستند. همچنین، دارای قابلیت اتصال به برنامه‌ی موبایل است که امکان کنترل دستگاه را از راه دور فراهم می ‌کند.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی بوش

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی شرکت تجهیزات لیرز بوش با ویژگی‌ هایی مانند قابلیت شخصی‌ سازی شدت نور، فناوری SensoAdapt، قابلیت حذف موهای رنگ تیره، سیستم خنک کننده، طراحی ارگونومیک و قابل حمل بودن، یکی از بهترین دستگاه‌ های لیزر IPL برای استفاده در خانه است که به شما کمک می‌ کند به راحتی و در کمترین زمان ممکن موهای زائد خود را حذف کنید.

این دستگاه مدرن با تنظیم سرعت و قدرت، برای انواع پوست مناسب بوده و دارای 2 سری مختلف برای سطوح مختلف بدن مناسب است.

pic 3 - بررسی 20 مدل بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی اصل
بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی براون سیلک‌اپیل 3

این تجهیزات لیرز پزشکی نیز قابلیت تنظیم سرعت و قدرت، برای انواع پوستی مناسب را دارد. همچنین دارای 1 سری است.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی پاناسونیک

دستگاه لیزر پاناسونیک با قابلیت تنظیم سرعت، برای انواع پوست های مختلف مناسب است. دارای 1 سری بوده که برای سطوح مختلف بدن کاربرد دارد.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی رمینگتون

دستگاه شرکت تجهیزات لیرز رمینگتون قابلیت تنظیم سرعت داشته و دارای 1 سری بوده که برای سطوح مختلف بدن مناسب است.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی کارمان

این دستگاه شرکت تجهیزات لیرز کارمان هم با قابلیت تنظیم سرعت، یا یک سری مناسب انواع پوست مناسب است.

از ویژگی ‌های این دستگاه می توان به قابلیت شخصی ‌سازی شدت نور برای نوع پوست، سیستم هوشمند برای تنظیم خودکار شدت نور برای نوع پوست، قابلیت حذف موهای رنگ تیره، سیستم خنک کننده برای کاهش درد و سوختگی، طراحی ارگونومیک و راحت در استفاده، قابل حمل و جمع و جور آن اشاره کرد.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ریو

دستگاه لیزر شرکت تجهیزات لیرز ریو با تکنولوژی IPL عرضه می ‌شود و با قابلیت تنظیم سرعت، برای انواع پوستی مناسب است. همچنین، 1 سری دارد که برای سطوح مختلف بدن به کار می رود.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی فیلیپس لومیا

این تجهیزات لیرز پزشکی با قابلیت تنظیم سرعت و قدرت، مناسب انواع پوست ها بوده و با 2 سری مختلف که دارد برای سطوح مختلف بدن کاربرد دارد.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی گارمین

این تجهیزات لیرز پزشکی با تکنولوژی بالای خود دارای 2 سری مختلف و تنظیم سرعت و قدرت، برای انواع پوست است.

جمع بندی

دستگاه ‌های لیزر موهای زائد خانگی با استفاده از تکنولوژی IPL یا دیود لیزر، به عنوان جایگزینی برای رفتن به مراکز زیبایی و کاهش هزینه‌ های مربوط به این خدمات، توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

با انتخاب و خرید تجهیزات لیزر پزشکی مناسب برای پوست خود از شرکت تجهیزات لیرز معتبر می ‌توانید به راحتی و با کیفیتی بالا، موهای زائد خود را کاهش دهید.

فهرست مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *